فسفرپلیت

ساخت وبلاگ

ایا فسفرپلیت در رقابت با RVG پیروز میدان بوده است؟

امروزه در حیطه پزشکی و دندانپزشکی شاهد وجود تجهیزاتی هستیم که با عملکرد خود کار را برای پزشکان ساده تر کرده اند و باعث شده اند تا راهکارهای درمانی که ارائه می شود درست باشند و احتمال ریسک درمان را به حداقل می رسانند.در حیطه دندانپزشکی یکی از این تجهیزات  فسفرپلیت   است که نقش بسیار مهمی را در درمان مشکلات دهان و دندان ایفا می کند.

اطلاع از وضعیت داخلی دهان بیمار مساله ای است که دندانپزشک به تنهایی و بدون تجهیزات نمی تواند از ان اگاهی پیدا کند زیرا با چشم تنها می توان قسمت های مشخصی از دهان را دید و قسمت های داخلی قابل مشاهده نیستند و تنها با عکس هایی که تجهیزات عکسبرداری تهیه می کنند قابل دیدن هستند و دندانپزشک می تواند توسط این تصاویر نظر تخصصی خود را اعلام کند و درمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

در کنار  فسفرپلیت   تجهیزات دیگر مانند RVG وجود دارند که عملکرد مشابهی دارند و کار عکسبرداری از دهان را انجام می دهند. عملکرد اصلی انها یکسان است و تنها از نظر کارکرد و ظاهر با هم متفاوت هستند.در گذشته RVGطرفداران بیشتری داشته و دلیل اصلی ان نیز کیفیت بالای عکسی بود که از دهان گرفته می شد و همین امر موجب شده بود تا اختلاف قیمت زیادی هم نسبت به فسفرپلیت پیدا کند و افرادی که نمی خواستند تا هزینه زیادی کنند مجبور بودند تا با بی کیفیتی تصاویر سر کنند و بعضا کار برای انها دشوار می شد.

به مرور زمان و با گذشت زمان متخصصان تولید به این فکر افتادند تا این عیب را در این دستگاه از بین ببرند و این شکاف بزرگی که بین این دستگاه است را برطرف نمایند.در نتیجه اقدام به طراحی و تولید مدل های جدیدی از فسفرپلیت کردند که کیفیت تصویر بالایی دارد و در اصل با می توان گفت که در رقابت با RVG قرار گرفته استو امروزه بسیاری از مراکز تمایل به خرید فسفرپلیت دارند زیرا مقرون به صرفه تر است و قیمت مناسبی هم دارد.

در بازار تجهیزات دندانپزشکی می توانید برندهای مختلفی از  فسفرپلیت   را به راحتی پیدا کنید.ولی شناخت این که کدام برند با کیفیت تر است و کارایی بهتری دارد مساله ای است که باید خریدار در حین خرید به ان توجه کند و تحقیقات لازم را بر روی برندی که می خواهد خریداری کند داشته باشد. با پیشرفت تکنولوژی و شکل گیری سایت های اینترنتی این امکان فراهم شده که تنها با یک سرچ کوچک به این سایتها دسترسی پیدا کرده و هر اطلاعاتی را که می خواهید از طریق انها کسب کنید.در صنف تجهیزات دندانپزشکی نیز شما می توانید به این امکان دسترسی داشته باشید و راجع به هر برند و محصولی که می خواهید اطلاعات کسب نمایید.

 فسفرپلیت   با برندهای ایتالیایی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار هستند و همه خریدارانی که از برند ایتالیایی خریداری کرده اند راضی هستند. اغلب مراکز عکسبردرای که تعدد مراجعه کننده دارند اولین گزینه برای خرید دستگاه عکسبرداری فسفرپلیت است زیرا هم مقرون به صرفه است و از پلیت های انها می توان در دفعات بالا استفاده کرد و هزینه نگه داری ان هم زیاد نیست و اگر خراب شود با کمترین هزینه قابل تعمییر است و مثل روز اول کار می کند.

 

 

فسفرپلیت...
ما را در سایت فسفرپلیت دنبال می کنید

برچسب : فسفرپلیت, نویسنده : marzi phosforplatedental بازدید : 48 تاريخ : دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت: 15:40